Näthistorier

Vilken blir årets snackis?

Nu pratar jag om herrparfymer. Varje år i september brukar nämligen de stora modehusen släppa de nya dofterna på parfymer. Att de görs då är ingen slump för alla hoppas på att just deras parfym ska finnas i julklappen till pappa, brorsan eller killen. Sedan ska kampanjen sätta sig och hinna nå ut till alla konsumenter. En gång är ingen gång, genom att sprida kampanjen tidigt hinner vi se den många gånger innan jul. När önskelistan skrivs ser vi den snygga reklamen spelas upp i våra huvuden.
För att väcka nyfikenheten bland konsumenterna gäller det att sticka ut. Det görs bäst genom att redan använda ett känt ansikte, gärna en skådespelare. Här är några av de stora kampanjerna som varit snackisar de senaste åren.

Detta är en damparfym men jag tar med den eftersom det blev omtalad eftersom det var den första damparfymen som en kille gjorde reklam för.

Detta är en damparfym men jag tar med den eftersom det blev omtalad då det var den första damparfymen som en kille gjorde reklam för.


hjs
pattison
jdsldjks
Så vilket modehus tror ni lanserar den största kampanjen denna höst? Jag tippar på Dior.

Advertisements
This entry was published on August 31, 2014 at 6:08 pm. It’s filed under Kändisar and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: